Monday, December 13, 2010

Hong Kong

Ik zit op dit moment in Hong Kong bij de Pacific Coffee Company op de computer waar je gratis kunt internetten even mijn mailtjes te checken. Het is hier lekker koel. Helaas ook met smog, maar ook wel weer heel leuk om weer eens hier te zijn. Gisteren zijn we naar Shenzhen geweest met Erna en Femke en met Anneke en Esther natuurlijk. Heb bij Annie (de tailor) weer de nodige kleding besteld en weer als vanouds over de prijzen van de stoffen onderhandeld. Morgen gaan we naar Stanley en op donderdagochtend ga ik met Anneke naar de Universiteit waar ze heeft gestudeerd toen we nog hier woonden, want dan krijgt zij haar Masters Degree. Kan hier helaas geen fotoos uploaden, ik doe dat wel als ik weer terug in Singapore ben.
Groetjes, San

share facebook

2 Comments:

At 12:15 am, Anonymous Sally said...

Leuk om weer even terug te zijn. Veel plezier tijdens de diploma uitreiking. Enne de foto's komen nog wel ;-}

 
At 5:32 am, Anonymous Henriette said...

Veel plezier in Hong Kong!

 

Post a Comment

<< Home