Tuesday, September 14, 2010

Pulau Ubin


Ik zie net in ons fotomapje ook nog fotoos van Pulau Ubin, waar we een dagje naartoe zijn geweest. Pulau Ubin is een eilandje voor de noordoost kust van Singapore waar een hoop dagjesmensen heen gaan in het weekend. Het is 10 minuten varen in een aftands bootje, en aan de overkant kun je foietsen huren en een stukje gaan fietsen naar de boardwalk die door de mangroven en over het water leidt. Na het fietsen hebben we nog in een lokaal restaurantje gegeten en na zitten genieten van deze verassend leuke dag.
Posted by Picasa

share facebook

5 Comments:

At 1:20 am, Anonymous Sally said...

Doet me denken aan Ilha do Mel in Brazilie.
Wel leuk zulke tripjes

 
At 4:20 pm, Anonymous Henriette said...

Hm lekkere gamba's liggen daar op tafel!

 
At 2:57 pm, Anonymous Anonymous said...

Wow en jullie maken ook zo veel mee daar. Gaan jullie blijven of wat zijn jullie plannen? En schrijven jullie de vertalingen zelf of heb je een vertaler? Zo veel werk.
liefs, Marielle uit NL

 
At 5:21 am, Anonymous Petra said...

Goh wat hebben jullie je blog netjes bijgehouden. Ik ben pas net weer begonnen. Leuk de nieuwe coup van Lotte

 
At 8:21 am, Blogger Tony en Sandra Moes said...

@Marielle, nee helaas is er nog niet echt een goed vertalings programma, we doen het zelf, al moet ik wel zeggen dat eigenlijk Tony het doet, ik vertik het omdat ik nooit comments kreeg van engelstalige mensen.

 

Post a Comment

<< Home