Sunday, October 16, 2011

Costa Rica

Ik ben alweer ruim een week terug uit Costa Rica, en heb eindelijk Maria, mijn zus weer gezien na 13 jaar. Zij vertrok toen met haar man en twee zoons daarheen om in het toerisme te gaan werken. Sinds dien is er een hoop veranderd in haar en ons leven, en het kwam er niet van om naar elkaar toe te gaan. Na vorig jaar Max en Lukas weer gezien te hebben vond ik dat het tijd werd om ook Maria weer eens te kunnen knuffelen en haar nieuwe kindjes te zien. Bijna tegelijk met mijn ouders kwam ik ook aan na een vlucht van ongeveer 28 uur. Wat onwijs leuk om haar weer te zien en aan te kunnen raken en om al haar kinderen te kunnen knuffelen.


We hebben veel gepraat, geknuffeld en met mama gewandeld en een beetje gezeld en gesnorkeld en een hele kleine indruk gekregen hoe het leven van Maria eruit ziet in Costa Rica. Ik ben zeker van plan om terug te komen, maar dan met Tony en de kinderen en dan wil ik ook zeker meer gaan zien van het land zelf. 

       

share facebook

2 Comments:

At 12:55 pm, Blogger Sally said...

Oei dat is inderdaad eenlange tijd, 13 jaar. Gaaf dat jullie elkaar nu in het ' echie' kondne zien en vasthouden. Leuke kids ook.

 
At 2:28 am, Blogger Eef said...

Wat een prachtige foto's. Heerlijk hoor. Kan me voorstellen dat je het nog eens over wilt doen met Tony en volk! XXx

 

Post a Comment

<< Home