Friday, July 01, 2011

Lotte's Graduation


''Lotte sluit dit jaar haar lagere school carriere af, en dat gebeurt hier niet ongemerkt. Dat moet gevierd worden. Helaas niet met zoveel bombarie als Youri zijn graduation in HK, maar evengoed heel leuk. Allereerst was er de graduation assembly 's middags en kregen alle kinderen hun 'diploma'. Daarna speelden ze met hun instrumenten 'Fireworks' van Katie Perry. Ze deden het echt heel goed, wel heel rustig, maar je kunt natuurlijk ook niet echt uoit je dak gaan op een xylofoon. Ik hield het nauurlijk niet droog. Als mijn kinderen zingen of een optreden hebben ben ik net een dweil. Ik hou het al niet droog als het schoollied gezongen wordt.

 Een aantal ouders hebben de gymzaal daarna versierd voor het feest dat 's avonds gehouden werd. Het begon met eten wat alle ouders hadden meegenomen, en daarna was een een talentshow. De kinderen mochten laten zien wat ze kunnen. Lotte en Tea zongen 'Never say Never' van JB natuurlijk. Daarna werd weer Fireworks gezongen, deze keer met de gewone muziek als begeleiding en was het echt fireworks. De kinderen stonden op het podium te springen, echt leuk, ware het niet dat Lotte haar riem thuis was vergeten om te doen en haar broek bijna afzakte, ze moest hem echt vasthouden.
Na de optredens speelden de meesters voor DJ en werd er nog heel wat afgedanst door de kinderen en de moeders. Weer een geslaagde avond.


 Nu ga ik weer verder met de voorbreidingen voor onze vakantie naar New Zealand over anderhalve week. We gaan drie weken rondreizen met de camper op allebei de eilanden. Het is er wel winter, maar ik snak op dit moment naar een beetje afkoeling. Ik laat wel weten hoe snel ik de kou alweer zat ben als we daar zitten. Heb eergisteren nog winterjassen voor de kinderen gescoord, hier in Singapore, erg wonderlijk, sta een beetje versteld dat ze wat hadden. Maargoed.......... wordt vervolgd!

share facebook

1 Comments:

At 11:07 pm, Blogger Sally said...

Gefelicicteerd Lotte.
Weer een mijlpijl bereikt. Eenmaal in Middle school gaat het zo snel.
Alvast fijne vakantie gewenst.

 

Post a Comment

<< Home