Sunday, December 28, 2008

Mijn tas


Nu heb ik ook het stokje gerkregen, eigenlijk twee en wel van Henriette en Petra. Ik moest er dus ook aan geloven. Ook ik doe eigenlijk nooit wat met kettingbrieven, maar hier doe ik maar wel aan mee. Okee, wat heb ik allemaal in mijn tas zitten? Gelukkig heb ik net een nieuwe tas, een neppe Coach tas uit Shenzhen. Je had die oude van mij echt niet willen zien. Ik heb ook geen tassentick dus heb ik er eigenlijk maar een die ik (bijna) altijd gebruik.
Dit zit er dus in:
  • Tony z'n portemonnee en blackberry? We waren gisteravond naar de bioscoop naar de film Australia die net uit is, zeer de moeite waard, wel een lange zit hoor, vooral als ie pas om kwart voor 10 begint en 2 en een half uur duurt
  • mijn huissleutels en mijn autosleutel bos plus ab van de garagedeur
  • een leeg plastic tasje
  • twee pennen en een permanent marker
  • zakdoeken (voor veel dingen handig, vooral op de toiletten in china waar nooit wc papier aanwezig is) een tampon, paracetamol en een labello
  • kauwgum en een bijna leeg tictacdoosje zit er nog een in)
  • een Macdonalds spelletje van Jelle en zijn gumguard (altijd handig om bij mij te hebben voor het geval dat Jelle ineens spontaan een potje wil gaan rugbyen)?
  • mijn telefoon
  • een hele stapel roze bonnen waar mijn kledingbestellingen bij de tailor in Shenzhen op staan, zodat ik ze kan checken als ze klaar zijn
  • weer een stapel met visitekaartjes van tailors, tassenverkopers en schilderijen verkopers in China
  • een borstel en een haarknijper
  • mijn paspoort (ik ga de laatste tijd zo vaak naar Shenzhen (China), dat ik geeneens de moeite neem om mijn paspoort er uit te halen, morgen gaan we weer).
  • en last but not least mijn portemonnee, laatst gekocht in Stanley

Nu moet ik mijn stokje doorgeven aan drie andere mensen, en dit zijn ze.

Mariella , Marielle en Anneke

De regels zijn als volgt:
- Kieper je tas om en benoem wat je ziet
- Plaats een link naar diegene van wie je het stokje kreeg.
- Belast 3 andere log-genoten met deze opdracht en verwittig ze!
- Link naar deze 3 loggers.

share facebook

1 Comments:

At 4:24 pm, Anonymous Anonymous said...

Leuk dat je het stokje overnam. Lekker eten zag ik wel met de Kerst en wat leuk met al die kerst mutsen dat concert. De allerbeste wensen voor 2009.

 

Post a Comment

<< Home