Friday, March 02, 2007

Ajax tenues en Chinese jurk

Afgelopen weekeinde toen we op Paddy's market liepen is er iets heel ergs gebeurt. Nee niet zo erg dat de wereld vergaat of dat er iemand gewond is geraakt, maar ik denk dat mijn twee zoons geen hersenen hebben.

We liepen langs een kraam waar ze voetbaltenues verkopen en gek als ik ben moet ik altijd even kijken of ze Nederlandse shirtjes verkopen, en zo ja welke. Deze had zowel het Nederlands elftal als, ik kan het bijna niet uitspreken als AZ fan, het uit en thuis tenue van die club uit Amsterdam.

En wat het allemaal nog erger maakt. Zowel Jelle als Youri wilde graag een tenue hebben. Nou kosten ze hier maar A$ 20 (Ajax is niet veel waard) maar toch, wil je dat je kinderen dit in het openbaar dragen? Als een goede vader heb ik ze toch maar gekocht en ze zijn er zelfs mee op de foto en naar de Nederlandse school mee geweest (Carnaval, logisch).

Gelukkig is mijn dochter een stuk slimmer, lijkt op haar moeder, en koos zij voor een chinese jurk copmpleet met parasol en schoentjes. Is het geen plaatje?


share facebook

1 Comments:

At 5:13 pm, Anonymous Anonymous said...

echt hilarisch tony, heb jij weer. Was gisteren tegen Newcastle trouwens een drama, dus trots hoef je er ook niet echt op te zijn.
ciao Dani

 

Post a Comment

<< Home