Saturday, February 10, 2007

gitaarles en gebroken teen

ik (Sandra) ben afgelopen week begonnen met gitaar les. Ik had voor Kerst een gitaar van Tony gekregen en zit nu op les via Community College. Je kunt hier allemaal verschillende cursussen doen, van fotografie, kooklessen tot buikdansen en websites maken. We zijn met een groep van ongeveer 14 mensen, allemaal beginnelingen en we kijken elkaar regelmatig aan, zo van waar heeft de leraar het over. Ik heb een beetje het gevoel van mijn eerst rijlessen, dit is niks voor mij. Ik leer dit nooit. De cursus duurt 8 weken en ik hoop dat ik dan wel een paar liedjes kan spelen.
En dan de gebroken teen. Ik heb gisteren mijn kleine linker teen gebroken. Ik liep naast Lotte (natuurlijk met flipflops) en schopte tegen haar schoen aan. Toen ik, na eerst even stevig gevloekt te hebben naar mijn teen keek stond hij helemaal scheef. Tony heeft hem recht gezet en daarna zijn we naar de dokter gegaan. Daar bleek nadat er fotos waren gemaakt, dat er 2 breukjes in zitten. Ze hebben mijn zere teen aan die ernaast vast geplakt en, want een gipsje om mijn kleine teen gaat niet echt lukken. Nou dit waren mijn belevenissen van afgelopen week, donderdag gaan we 6 dagen naar de Gold Coast.

share facebook

4 Comments:

At 5:20 pm, Anonymous Anonymous said...

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Beterschap!

 
At 9:01 am, Anonymous Anonymous said...

Sterkte en ook veel plezier aan de Gold Coast!

 
At 7:04 pm, Anonymous Anonymous said...

je moet ook niet je kind schoppen

 
At 7:06 pm, Anonymous Anonymous said...

anonymous is je zusje!!

 

Post a Comment

<< Home