Monday, February 12, 2007

weekeind

Een rustig weekeind. We waren eigenlijk van plan om een strand wandeling te houden maar Sandra haar kleine teen liet dit niet toe. Dus werd het een weekend zoals zovele.

Lotte en Jelle naar een kinder feestje (Putt-Putt midget golf) en de ouders heen en weer rijden om ze weg te brengen en op te halen, boodschappen doen en de rotzooi opruimen.
Zondag begon met regenbuien en ik bedoel flinke buien. Goed weer om de garage op te ruimen.

Meteen een goede mogelijkheid om Youri wat corrigerende werkzaamheden te laten doen.
Hij had op school een raam ingegooid en dus moet hij het voorlopig zonder computer en Nintendo stellen. Hij mocht ook de garage even opruimen als onderdeel hiervan.

Lotte heeft een mooi schilderij voor me gemaakt en zijn we toen het stopte met regenen even de pool ingedoken. Laat in de middag moest ik voor de eerste training van het nieuwe voetbal seizoen opdraven. Ik hoopte dat het door de regen niet door zou gaan maar het was droog. Ik dacht dat de conditie er nog aardig was met mijn ervaringen van 6 a-side maar dit viel zwaar tegen. Toen we thuis kwamen snel de BBQ aan gestoken en gegeten want het begon alweer te regenen.

share facebook

0 Comments:

Post a Comment

<< Home