Monday, February 05, 2007

Youri's sleepover party

Afgelopen Vrijdag avond had Youri dan eindelijk zijn slaapfeestje, die had hij nog tegoed van zijn verjaardag. Nou, dit was dan de eerste en voorlopig ook de laatste keer.
Je verwacht dat na een hele dag school en daarna een feestje met zwemmen en buiten spelen die jongens wel eens moe zouden kunnen zijn, maar nee hoor.
Om ongeveer half 12, na het zwemmen, eten, buiten spelen en weet ik veel wat nog meer gingen we de matrassen neerleggen en een film aanzetten, in de hoop dat ze voor de tv in slaap zouden vallen. Om 2 uur werd ik wakker, en de boys waren toen nog steeds film aan het kijken.
Ik heb toen de tv uitgezet en gezegd dat ze moesten gaan slapen.
Om 4 uur ben ik er maar weer uit gegaan want de heren waren toen nog steeds wakker.
Daarna heb ik ze gelukkig niet meer gehoord, en zo lagen ze er de volgende ochtend om half 8 bij.

share facebook

1 Comments:

At 4:45 am, Anonymous Anonymous said...

Haha, Het lijkt heel sterk op het slaapfeestje van onze Janiek afgelopen zomer.
Ook bij ons was het lachen en keten en heeeeel weinig slapen.
Ach, voor een keertje best leuk, maar komende verjaardag wordt het toch iets anders!

Groetjes, Marièlla

 

Post a Comment

<< Home