Wednesday, December 13, 2006

Robbie Williams



Op Zondag avond ben ik met Henriette Feenstra naar het Robbie Williams concert in aussie Stadium geweest. ik had in Juni al twee kaartjes gekocht in de hoop dat Tony met mij mee zou gaan, maar hij had er uiteindelijk niet zoveel zin in. Ik had al oppas geregeld, maar toen ik afbelde vroeg Henriette of zij niet mee kon. Zodoende gingen we dus met z'n tweetjes met de trein vanuit Pymble nnar het centrum. Het was volledig uitverkocht, dat was ook wel aan de drukte te merken. Robbie heeft wel super goed z'n best gedaan, alleen denk ik dat de aussies misschien een beetje te laid back zijn om een concert echt te laten spetteren. In Nederland is het altijd van begin tot einde feest, maar hier is het even juichen en dan ineens stil. Ik vond het opvallend anders. Misschien kwam het omdat het publiek over het algemeen wat ouder was, ik heb geen idee. Nou ja, ik heb wel genoten en ook nog wat fotoos gemaakt. Ik kan me nog herinneren dat we vroegen fototoestellen moesten meesmokkelen, maar nu deden ze er helemaal niet moeilijk over.

share facebook

1 Comments:

At 10:19 am, Anonymous Anonymous said...

hoihoi.zat.31 mei is er een grote RW forumparty in rijnstraat 11..te amsterdam..wil je ook feesten..kyk dan ff op purerobbie.com of pm my.xx savannah

biggest RW forum party ever in amsterdam on sat. may 31 from 19.00 untill 4.00...wanna join us?write me or look at purerobbie.com
xx savvy

 

Post a Comment

<< Home