Wednesday, November 15, 2006

Sculptures by the sea 06

We zijn gisteren met z'n tienen met de schoolbus weer op een uitje geweest, en wel naar Bondi Beach. Niet om naar al die mooie mensen te kijken, die daar op het strand liggen of in zee surfen, maar om naar de kunst te kijken die daar elk jaar tentoongesteld wordt. De Bondiers zelf zijn niet zo blij met al die dagjes mensen, want hun jog route wordt wel erg verstoord. Je hoort ze dus ook regelmatig zuchten en mopperen. Ons deerde het niet. We hadden ontzettend lekker weer, een graad of 25 met een koel windje, waardoor de vliegen wegbleven. Hier zijn dan een aantal fotoos van mijn favorieten.






Deze twee beelden zijn van graniet gemaakt, maar door hun vormen zijn ze wel heel fotogeniek. Het was nog een hele kunst om fotoos te maken waar geen mensen op stonden, want de Japanners vonden het wel erg leuk om de hele groep om de beurt op de foto te zetten naast zo een beetje alle beelden.

Ik had ook een catalogus, maar ik zou niet meer weten waar ik die heb gelaten , want anders zou ik de namen er wel bij hebben gezet.

En uitendelijk natuurlijk ook nog een hele leuke. Erg leuk bedacht vond ik.

share facebook

0 Comments:

Post a Comment

<< Home