Tuesday, November 15, 2005

blauwe tongen en paarse bomen

De natuur is in deze tijd echt op z'n mooist.

Zondag hadden we een gast in onze tuin, een blue tongue lizard. Dat is een grote hagedis, met - je raadt het al - een blauwe tong.








We waren net bezig de tent in de tuin op te zetten, toen ie onder de bouganville vandaan kwam. Ik schrok wel effe, maar dat was meer, omdat ik het niet verwachte. Ze vangen al de insekten in de tuin, dus wat mij betreft is hij van harte welkom.

Verder staan er ook een hoop bomen en planten in bloei. De Jacaranda valt nog wel het meest op. Dat is een paarse boom, die je overal in Sydney tegenkomt,hij is wel erg mooi. Ik ben eropuit gegaan om daar ook een mooi plaatje van te schieten.

share facebook

1 Comments:

At 5:38 am, Anonymous Anonymous said...

Ziet er heel mooi uit die paarse bomen. En zijn die hagedissen erg schuw? Je staat wel even raar te kijken denk ik als er ineens eentje te voorschijn komt. Wel schitterende beesten om te zien. Groetjes van de Raldal!

John, Marièlla en de meiden

 

Post a Comment

<< Home