Tuesday, November 01, 2005

stress?

even een persoonlijk berichtje, het wordt tijd dat ik een agenda aanschaf, ik ben eigenlijk niet zo opschrijverig, maar ik moet wel.
Eigenlijk heb ik toen mijn ouders kwamen alles laten versloffen, maar nu blijkt dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Zal dat ook de reden voor mijn haaruitval zijn?
Noemen ze dit nu stress?
Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Ik heb me voor allerlei dingen op gegeven, maar ik weet niet meer waar allemaal voor, ik denk dat dat mijn onrust verklaart.
Ik help op school met de bookfair, en in de kantine, en bij Jelle in de klas, en ook in de bieb. Ik ben ook een van de leesmoeders op de nederlandse school, en wanneer was ik ook alweer aan de beurt met koekjes of fruit voor ons theeuitje bij Evelien. Ik ga ook voor het Sinterklaasfeest inkopen doen en ik moet ook nog een afspraak maken met de tandarts voor een nieuwe kroon die ook al een paar maanden geleden geplaatst had moeten worden. En daarnaast heb ik ook nog een aantal uitjes gepland staan met de meiden, zodat ons sociaal leventje ook niet vergeten wordt.
Nu hoor ik van Tony, dat er ook nog een paar kerstvieringen op stapel staan bij Linde, en er wordt wel van hem verwacht, dat hij daarbij aanwezig is, liefst met vrouw.
IK WORD GEK.

share facebook

1 Comments:

At 5:03 pm, Anonymous Anonymous said...

Ze doet erg haar best hoor. Ze tuft een hoop kilometers bij elkaar in haar witte race monster. Een knuffel van mij en de kinderen helpt een hoop. De haar uitval waarschijnlijk hormoonaal, andere pil. En vanaf vandaag heeft ze een agenda

 

Post a Comment

<< Home