Monday, November 18, 2013

3 weeks down, one to go.

Het is een druilerige dag in New Jersey, en ik heb eigenlijk geen zin om veel te doen. Vier weken in de States is een lange tijd om weg te zijn van mijn gezinnetje. OK het is goed om je netwerk te vergroten, maar er moet toch een makkelijker manier zijn. Het klinkt allemaal een beetje "zeurderig" ik weet het maar soms moet je een beetje klagen om te realiseren dat het allemaal zo slecht nog niet is.



De laatste drie weken waren erg goed, maar de avonden in het hotel zijn erg lang. Gelukkig was Sas hier voor een lang weekend en we hebben veel plezier gehad, zonder kinderen. Het geeft je een kans om eens lekker dingen te doen met elkaar waar je anders geen tijd voor hebt. New York is een fantastische stad en we hadden geweldig weer.



Een heerlijk weekend met shoppen, een rondvaart, musicals en gewoon lekker met elkaar hangen. Zelfs na bijna 20 jaar huwelijk en 25 jaar samen verveeld het niet om met mijn babe te zijn.

Dit weekend ben ik alleen New York in geweest maar dat is toch anders, alhoewel het MOMA heel indrukwekkend is en de kebabs van de Halal Guys op de hoek van 6th en 53rd het perfecte fast food zijn, maar ik had er graag 2 gekocht, alhoewel we waarschijnlijk aan 1 genoeg hadden gehad.


Nog een week te gaan en dan ben ik weer in Singapore, met baard en al. Het is leuk geweest maar ik kan niet wachten om weer thuis te zijn.




It's a grey day in New Jersey and I'm having a grey day as well. Four weeks away from my family is a long time. At the time it seemed a good idea to spend a longer time in the states to increase my network, but there has to be an easier way.  All in all it has been a very good period, I met a lot of new people visited Sao Paolo and Detroit but I can't wait to get back to sunny Singapore. Work has been good but 4 weeks in a hotel is looooooooong.



Thank god Sas came over for a long weekend and we spend some quality time together. After almost 20 years of marriage and 25 years of knowing each other we still make each other laugh and I can't get enough of her. New York is the ideal city to hang out. Iconic buildings, great sites, shopping and night life what more do you want. I need to think about planning something like this at least once a year.

 


Yesterday I went into the city on my own, but it is just not the same. The Museum of Modern art was great and the kebab from the Halal guys is the best street food in NYC but it is not the same on your own.



Another week to go and I'm back in Singapore, beard and all. It has been fun here but I can't wait to get back home.

share facebook

1 Comments:

At 4:57 pm, Anonymous Anonymous said...

wow, fantastisch maar snap het gevoel, heb hetzelfde als ik reis! groetjes uit Sydney, Annemarie D

 

Post a Comment

<< Home