Wednesday, October 02, 2013

Da's lang geleden

Da's lang geleden dat ik wat op de blog geschreven heb. Elke keer dacht ik nu heb ik effe tijd maar dan kwam er weer wat anders tussen. Ik weet het,slappe excuses maar we hebben het nou eenmaal verschrikkelijk druk hier in Singapore.

Na de vakantie hebben we eigenlijk geen vrij weekend gehad. Sandra is erg druk bezig met haar eigen zaak "Lovely Curves" een modezaak voor echte vrouwen in Singapore, waar de standaard zo ongeveer een uitgemergeld botje is. Het loopt nog niet super goed maar wel erg leuke reakties en we, De Dames (Veronique, Eva en Sandra) plus de mannen hebben het 2 jaar gegeven voor het echt geld moet maken.

Natuurlijk is er een website: www.lovelycurves.com.sg en zitten ze ook op facebook www.facebook.com/lovely8curves



Daarnaast heb ik het erg druk gehad met reizen en moet ik voor het eind van het jaar nog naar 5 landen waaronder een maand naar de States en Brazilie, gelukkig komt Sas me wel een weekje opzoeken in New Jersey. Kunnen we lekker met z'n tweetjes New York in, het vrijheidsbeeld beklimmen en een musical bekijken op Broadway

De kids hebben golf ontdekt en zeker Lotte lijkt er talent voor te hebben, ze slaat er flink op los, misschien denkt ze wel aan mij wanneer ze de bal raakt.

Jelle en Lotte zitten samen op muziek les, Lotte op de electrische gitaar en Jelle op de drums. Je kan je voorstellen dat ik niet echt sta te springen om een drumstel te kopen, maar we kunnen er bijna niet omheen nu Lotte een electrische gitaar heeft. Gelukkig verkopen ze matjes dat het geluid erg gedempt wordt, anders wordt het toch pluggen in de oren..

 

 

share facebook

1 Comments:

At 4:05 am, Blogger Willem Admiraal said...

Ja dat ziet er uit als een prachtige muziek studio. Als ze nog een manager nodig hebben, waarschuw je me?

 

Post a Comment

<< Home