Sunday, November 04, 2012

weekend

De weekenden zijn gewoon te kort, of het kan naturrlijk ook zijn dat wij teveel willen doen. Lotte, Youri en Jelle zijn alle drie druk bezig met oefenen voor het school drama, Youri en Lotte hebben allebei rollen en Jelle zit in het productie team (wat dat ook betekent). Daarnaast moet jelle ook nog naar Judo en soms clashen de dingen een beetje.

zoals ook afgelopen zaterdag. Jelle moest dus kiezen, drama of judo? en met de uitvoering niet te ver weg werd het dus drama.



Lotte hoefde niet te oefenen en dus gingen we met z'n drieen een stukje wandelen in de botanische tuinen en o ja we moesten natuurlijk ook not ontbijten (en lunch).



Daarna ben ik naar Woodlands gereden naar het "Singapore Safety Driving Centre" en me na al die jaren eindelijk ingeschreven voor motorrijlessen. Het vrouwke achter de balie probeerde me met alle macht uit te leggen wat voor een lessen ik moet nemen en gebruikte het foldertje om haar uitleg kracht bij te zetten. Aan het eind vroeg ze me of ik nog vragen had. Ik zei 2. 1) Hoeveel moet ik betalen? 2) Hoe werkt het nou precies want ik heb er geen hol van begrepen?



Het enige wat ik weet dat Zaterdag om 13.05 ik me moet melden voor mijn eerste van 7 praktijk lessen en 7 theorie lessen, die allemaal bijn 2 uur duren. we zien het wel. Misschien voor Kerst toch een Vespa, waarschijnlijk pasen?



Toen snel Jelle ophalen en klaar maken voor zijn sleepover bij "weet ik veel welk vriendje" maar in ieder geval 1 van de fab 4 (Jelle en drie andere).

Youri bleef ook ergens hangen en kwam om 22.30 thuis.

Zo weer een dag voorbij. Morgen is het zondag, dan hebben we alleen maar Youri zijn rugby, wat een rust.

 

share facebook

1 Comments:

At 11:05 pm, Blogger Eef said...

Altijd leuk dat gesjees en gedoe zo rond kerst. Sterkte met de drukte. En veel succes voor het volk met de voorstelling! :-)
X

 

Post a Comment

<< Home