Thursday, April 15, 2010

geluk/ happiness

Mijn baas zei laatst tegen mij dat ik de beste baan heb van de hele groep en daar heel gelukkig mee moest zijn. Ik moet zeggen eerst begreep ik hem niet helemaal, ik dacht hier gaan we dan geen loonsverhoging, geen bonus etc. Maar hij legde het haarfijn uit. Hij zei je werkt heel hard, je bent veel van huis en brengt een leuk sommetje omzet binnen, maar je woont ook nog eens in een heel mooi stukkie van de aardbol en maakt daar gebruik van om met je gezin leuke dingen te doen.

En hij heeft gelijk, in de afgelopen 6 jaar hebben we in drie verschillende landen gewoond, hebben vakanties gehad in 8 verschillende aziatische landen, hebben veel nieuwe vrienden ontmoet en de kids hebben een bek ervaring in hun lijf waar je u tegen zegt.

Afgelopen week was het dus weer tijd voor een nieuwe vakantie. We zijn 9 dagen naar Borneo geweest met Erwin en Anneke en de kids, een paar van die andere gelukkige mensen

Ik schrijf dit vanuit KL waar het vanacht weer laat wordt om een presentatie voor morgen af te krijgen maar ik besef dat ik geluk heb, met mijn baan, met waar ik woon maar vooral met mijn lieve vrouwtje en de kids die me toch maar volgen waar we ook gaan.




A couple of weeks ago my boss told me I was a lucky guy. He told me I had the best job of the whole department and I should be happy for it.

At first I thought what does he mean and does this mean no salary increase or even worse no bonus, but he explained it to me. He said you work hard, are away from home a lot and you bring in a nice bit of business. But you are living in one of the most beautiful parts of our planet and you find time to do fun things with the family.
And he is right. Who gets the opportunity to live in 3 countries in 6 years and have trips with his loved ones to 8 different countries in Asia, make new friends all over the globe and can give his kids a "world citizen ship" that will give them a very open view.

Last week it was time for another holiday with Erwin, Anneke and their kids, and yes they are another of these happy few.

I write this from KL while working on a presentation for a customer which will probably keep me up till late after midnight, but I feel happy now, happy with my job, happy with where i live but especially happy with my lovely wife and kids who follow me where ever this job takes me.

share facebook

6 Comments:

At 9:43 am, Blogger Tony en Sandra Moes said...

Lieve Tony,

Ik ben ook heel blij met het leventje dat we op dit moment hebben. Ik zou het ook met niemand anders willen delen dan met jou, Youri, Lotte en Jelle. Luvya lots, Sas

 
At 9:45 am, Blogger Tony en Sandra Moes said...

Oh ja, sorry voor hoe ik eruit zie op de foto, was doodop na een dag duiken en reizen naar ons volgende reisdoel.
Sandra

 
At 5:59 pm, Blogger alles is anders said...

Ja daar gaat het om!! Fijn dat jullie nog steeds zo genieten samen, (Sandra, je ziet er uit alsof je een heerlijke dag achter de rug hebt, een gelukzalige blik! heerlijk :-) )

 
At 7:15 pm, Blogger Eef said...

Mooi hoor! Vooral blijven genieten!
X Eveline

 
At 5:46 am, Anonymous Petra said...

Heerlijk he zo'n leven. Ook wij zijn zo gelukkig zo. Blij dat er nog meer van zulke mensen zijn.

 
At 11:26 pm, Blogger jet said...

Prachtig dat het ook zo gewaardeerd wordt door mannetje-lief, dat jullie inderdaad gaan waar hij gaat. Mooi om te lezen!

 

Post a Comment

<< Home