Sunday, March 28, 2010

Happy Birthday Tony en Earth hour

Gisteren was Tony dus jarig, nogmaals van harte gefeliciteerd.
Ik was allang blij dat hij thuis was, want de laatste tijd is het wel heel erg met dat gereis van hem.
Ook hebben we later op de avond nog een paar vrienden over de vloer gehad voor een borreltje die begon bij kaarslicht vanwege Earth Hour.

's Avonds natuurlijk ook meegedaan aan Earth Hour, al sinds 2007 in Sydney en ook vol blijven houden in HK en nu in Singapore . Oh ja, over Earth Hour gesproken, mijn kinderen gingen dus in de buurt kijken wie er nog meer meedeed, viel een beetje tegen, maar Lotte en Jelle gingen onze tachtigjarge buurman (de Oude Generaal) wel even vertellen dat hij zijn lampenn ook moest uitdoen. Ik geloof dat hij het of niet heeft gesnapt of heeft gehoord (hij is namelijk stokdoof) want zijn lampen bleven vrolijk branden.
Posted by Picasa

share facebook

5 Comments:

At 8:03 pm, Blogger Tony en Sandra Moes said...

voorlopig de laatste reis. volgende week lekker op vakantie en dan pas op 28 april naar Korea.

Ik mis jullie erg en bedankt voor de kadootjes.

 
At 9:14 pm, Anonymous Sally said...

Ha een reizende man...dat ken ik. En zie ik daar het bekende kookboek van Jamie? Leuk kado. En Tony nog gefelicicteerd.

 
At 8:16 pm, Blogger Eef said...

Van harte Tony... en goed hoor! Vooral dóóórgaan met Earth Hour! Te leuk toch zo'n avondje in kaarslicht doorbrengen???
XX

 
At 8:06 pm, Anonymous henriette said...

Van harte Tony!
Er wordt nog erg veel Nederlands beleg gegeten daar bij jullie:)

 
At 7:58 pm, Anonymous Anonymous said...

hi hi ik zag ook direct de Hollandse hagelslag op tafel. Even snel verder scrollen hoe het met jullie gaat in Singapore. En een happy Birthday voor Tony!!

 

Post a Comment

<< Home