Tuesday, October 20, 2009

Bubblemakers


Deze posting verdient een eigen plekje op het blog. Lotte en Jelle hebben in de vakantie op Pulau Sibu een Bubblemakers duik gedaan. Kinderen tussen 8 en 10 jaar kunnen dan een duik maken om te ruiken aan het fenomeen duiken. Ze gaan maximaal 3 meter diep, maar wel met alle toeters en bellen zuurstoffles duikbril gewichten enz. Ik ben ook meegegaan en heb daar rondgesnorkeld met mijn fototoestel in de aanslag om mijn lieffies op de gevoelige plaat vast te leggen. Ze hebben het super goed gedaan, alleen had Lotte Jelle z'n regulator op een gegeven moment per ongeluk uit zijn mond geschopt. Gelukkig zat hij zo dicht bij de oppervlakte dat ik hem dat ik hem aan zijn jasje uit het water kon lichten. Het deed hem niet veel en hij ging meteen weer naar beneden toen hij zijn regulator weer in zijn mond had gestopt. Stoer hoor, Lotte en Jelle!


This posting actually deserves it's own title, as Jelle and Lotte have done a Bubblemaker dive on our trip to Pulau Sibu. Kids between 8 and 10 years old can get a taste of diving. They don't go any deeper than 3 meters, but they do dive with all the gear, tank, mask, weights and so on. I joined them snorkeling and making pictures while they were diving. They did great up until the moment Lotte accidentally kicked out Jelle's regulator.

Luckily he was so close to the surface that I could easily lift him out . He dove right back down after he put the regulator back into his mouth, it didn't scare him one little bit. Well done Lotte and Jelle!

share facebook

1 Comments:

At 3:50 am, Anonymous Henriette said...

Knap hoor!

 

Post a Comment

<< Home