Tuesday, March 31, 2009

Hong Kong 7's

Afgelopen weekend waren de Hong Kong 7's nou zal het de meeste mensen niet zoveel zeggen behalve de hard core rugby fans en laten we eerlijk wezen die zijn er niet zoveel onder onze Nederlandse vrienden en bekenden.



Vorig jaar had ik sommige van de Dutchies hier er wel over gehoord maar het is niks vergeleken met de werkelijkheid. Voor de ouderen onder ons je kan het vergelijken met het EK 88 de finale bekijken in het stadion of nog beter op het Leidse plein in Amsterdam. Dus top kwaliteit sport met een hoop gek uitgedoste mensen en een hoop bier maar dan drie dagen achter elkaar.


Wij (Opa, Youri en Tony) zijn dit jaar alleen op zondag geweest omdat Youri moest spelen in een voor wedstrijd maar volgend jaar gaan we zeker 2 dagen.


Last weekend the rugby 7's were in HK, this event has been around for about thirty years and is the highlight for all the rugby fans in HK and people fly in from all over the world for three days of top rugby and entertainment.



It's hard to compare it with another event as it is a combination of the costume party, the world cup football and a night out in your favorite bar and that for three days in a row.


We had a lot of fun playing (Youri played in one of the exhibition pre matches) and watching the sport and the people. Next year we probably do more than just one day.

share facebook

1 Comments:

At 9:28 pm, Anonymous Petra said...

Ik heb een beetje last van blogmoeheid en te veel te doen op school, maar ik ben nu weer helemaal bijgelezen. Super dat jullie visite hebben. Ik heb op dit moment ook opa en oma op bezoek. Ik hoop dat ze een poosje blijven. ( uit Steenbergen??) Van Rugby weet ik helemaal niets maar het klinkt super.

 

Post a Comment

<< Home