Friday, July 01, 2011

Midsummer Night's Dream



We hebben inmiddels vakantie. De kinderen zitten thuis en eindelijk heb ik nu eens tijd (lees zin) om een paar logjes te schrijven. Allereerst Youri. Die heeft drie avonden Nick Bottom gespeeld in Shakespeare's 'Midsummer Nights Dream'. Hij heeft het zo goed gedaan, het is ook zo leuk te zien hoeveel plezier hij heeft als hij op het podium staat. Ik ben alledrie de avonden geweest en elke avond speelde hij beter dan de keer daarvoor. Hij had de komische hoofdrol, en dan alles doen in Shakespeare taal, knap hoor! Op de een of anderen manier lukt het mij niet om filmpjes te uploaden en Tony is zit op dit moment in Duitsland. Misschien dat hij het voor elkaar krijgt als hij weer terug is of misschien lukt het mij om het op Youtube te uploaden dan zet ik een link op het blog.

share facebook

0 Comments:

Post a Comment

<< Home