Tuesday, October 21, 2008

Sport dag en open dag

Deze week hebben de kinderen vakantie, maar vorige week hebben ze ook nog op Woensdag een sport dag gehad en op Vrijdag een open dag. Helaas kon ik er niet helemaal bij zijn.

Op de sportdag en ik een half uur voor het einde op school langs geweest omdat ik een afspraak had om de website van de nederlandse school aan te pakken en op Vrijdag is Tony later naar zijn werk gegaan om erbij te zijn. Je kunt dan bij je kinderen in de klas kijken wat ze zoal doen. Toen moest ik naar Hong Kong eiland voor een 3-besturen vergadering die ook al een hele tijd vaststond. Ik vind dat soort situaties altijd heel naar, want ik wil altijd graag weten waar mijn kinderen mee bezig zijn.





Ik heb evengoed wat fotoos om op de site te zetten. Gelukkig zaten Jelle en Lotte in dezelfde groep tijdens de sportdag, dus waren ze dichtbij elkaaar te vinden.

Tijdens de open dag had Jelle ICT les en
Lotte een spreekbeurt over de spijsvertering.

share facebook

2 Comments:

At 8:35 pm, Anonymous Anonymous said...

Nou je hebt toch nog foto's kunnen maken en de familie is in elk geval vertegenwoordigd geweest. Volgende keer ben je er gewoon weer helemaal bij. Was de vergadering goed gegaan?

ps: meestal vinden de kinderen het minder erg dat papa of mama er niet bij is dan de ouders zelf.

 
At 4:25 pm, Anonymous Anonymous said...

Zo ben weer bijgelezen. Wat romantisch zo'n trip naar Bangkok met zijn tweetjes. En wat leuk die uitwisseling met de kids. Ik vind het ook altijd jammer als ik er niet bij kan zijn, maar in ieder geval had je de tijd om nog even je neus te laten zien.

 

Post a Comment

<< Home