Wednesday, August 23, 2006

Port Maquarie

Afgelopen vrijdag kreeg ik een email van een vriendin uit Nederland, met een aantal vragen erin.
Ik moest ook een wens doen en die zou uitkomen als ik niet vals zou spelen.
Mijn wens was dat ik iets leuks wilde gaan doen dit weekend.



Kwam Tony thuis met een briefje met een aantal bestemmingen erop geschreven, waar hij dit weekend wel heen wilde.
Jeetje ik ga maar vaker aan dat soort spelletjes meedoen.
We zijn dus op vrijdag gaan googelen voor een leuk huisje aan het strand ofzo, en uiteindelijk kwamen we uit op Port Maquarie.



Dat is een dorpje op ongeveer 4 uur rijden ten noorden van Sydney.
We zijn dus op Zaterdag ochtend vertrokken, en hebben ook maar meteen de Maandag vrij genomen van school (gaat hier een stuk makkelijker dan in Nederland).
Het huisje was niet echt veel bijzonders, maar we hadden wel uitzicht op zee.




Op zondag zijn we naar Timbertown geweest.

Het is een soort openlucht museum over het leven van vroeger in Australië.
















Er werd een boomstam rondgetrokken door ossen, er was een stoomtrein en de kinderen hebben paard gereden. De kinderen hadden het naar de zin, en als zij het naar hun zin hebben gaat het met ons ook goed.



share facebook

0 Comments:

Post a Comment

<< Home